Mera tävling!

Och sådant gillar jag! Man måste ju alltid passa på när det gäller böcker =)
Detta kan du vinna:
 
Reglerna:
Regler:
1. Ni måste ha en giltig svensk adress som jag kan skicka priset till.
2. Genom att dela med er av tävlingen genom onlinesiter (twitter, bloggar, facebook etc) så kan ni få en extra lott. Glöm bara inte att länka till inlägget/tweeten när ni kommenterar!
3. Ange även eran mailadress så att jag kan höra av mig till vinnaren när tävlingen är över. 
4. Tävlingen avslutas om två veckor, den 30 Juli 23.59
 
Så ja, det vara alla regler för den här gången. Väldigt enkelt måste jag säger! ^^
 
Och då håller vi tummen nu då. Meeeeeen bara en. För två tummar betyder OTUR! Så det så!
 
1 Lexie:

skriven

sv: Både jag och sambon tyckte WWZ var riktigt bra och spännande och jag har bara hört en negativ kommentar om filmen och det var att manuset enligt denna personen skulle vara dåligt, filmen kändes som alla "domedagsfilmer" och inte alls trovärdig:P När jag hörde det blev jag typ chockad dock ska denna personen sticka ut:P

2 Lexie:

skriven

sv: Det hade vi nog kunnat göra:) Har den som ebok på engelska om jag inte har helt fel för mig. En jag känner har läst den 6-7 gånger så det verkar lovande:)

3 Lexie:

skriven

sv: nej så många gånger har jag nog inte heller läst en bok faktiskt men det verka lovande:)
Vi kan ju försöka påbörja den så fort som möjligt kanske?
Jag har en favorit utländsk bokbloggare som tillsammans med en annan bokbloggare gjorde ett roligt event när det kom till att läsa tillsammans som du kan läsa här http://evie-bookish.blogspot.se/2013/02/february-read-long-sign-up-delirium-by.html och jag tänkte man kanske hade kunnat göra något liknande?:)
Enda mitt problem skulle vara är att jag, fästmannen och prinsen åker till Italien den 3e augusti och kommer hem den 10e.

4 Lexie:

skriven

Jag läste precis ut fjärde delen i The Mortal Instruments och påbörja den femte men har inga problem med att läsa två böcker samtidigt:)
Ja, läs igenom noga och vi behöver ju inte göra likadant som dem hade det utan kan ju kanske skapa ett facebook event där det kan pratas om boken samtidigt som man pratar om den på bloggen för där är nog en del som inte har facebook till exempel Monika bakom bloggen Bokföring enligt Monika om hon hade velat vara med:)

Jag går gärna med i din bokhörna dock hittade jag inte den när jag sökte på den:/

5 Elen [bokpotaten]:

skriven

Jag är gärna med och tävlar! :)

Kommentera här: