Läs-A-Lot 1a inlägget

Då har jag fundilerat ett litet tag på upplägg kring denna utmaning och kom fram till följande:
 
Läs en tegelsten/över 300 sidor blir boken Tyskungen av Camilla Läckberg, den har ju biopremiär snart så tänkte passa på att läsa boken som är på 409 sidor!
 
Avsluta en serie Lyssnar jag faktiskt på nu. Det är Katerina Janouchs sista bok Nattsländan om barnmorskan Cecilia Lind. Sista och sista men avslutande för mig i alla fall. Vem vet det kanske kommer en till??
 
Läsa X antal böcker (typ 3,5 eller 10) Tänker jag ta det lugnt och försöka läsa max 4 böcker. Blir en skön vecka här med minisemester i slutet av nästa vecka då utmaningen slutar så man vet aldrig hur det blir med läsnngen då.
 
Läs en bok du haft länge i bokhyllan Det får bli boken Ett litet snedsprång av Denise Rudberg som har stått i bokhyllan länge nog nu.
 
Läs om en mycket bra bok! Och den blir samma som den första utmaningen. Det var JÄTTELÄNGE sen jag läste Tyskungen så det ska bli roligt att läsa den igen!
 
Kommer även att blogga om hur det går för mig i Läs-A-Lot! Nu är jag krasslig igen och ska passa på att läsa när jag ändå är sängliggandes.
Ni som är med i samma utmaning ge er gärna till känna så jag kan följa er också!!
 
 
1 Anna:

skriven

Vad roligt att du ska vara med! :D

2 Thesa82:

skriven

Låter som en jätterolig utmaning men jag tror inte jag hinner att vara med :( trist men men får hoppa på någon annan gång ;)

Kommentera här: