LäsRapport November 2013

Lite små segt med läsandet. (i alla fall nu på slutet av november) Dock beror det inte på att jag tappat lusten. Fick ju hem nyckeln och den är på 812 sidor. Längsta boken jag läser i år. Ändå fick jag i hop 6 böcker om man räknar med barnböckerna. Inte illa pinkat ändå. Tror även 2 ljudböcker har hunnits med också.
 
1. De skandalösa av Simona Ahrnstedt.
2. Det kommer aldrig mer vara du av Anne-Lie Högberg.
3. Elias hittar en ny bil och även boken Puss av Elin Engström Mikalidis, Ida Linde och Gabrielle Nilsson.
4. Svart passion av Annika Banfield.
5. För dig blottad av Sylvia Day.
6. Stenhjärtat av Katarina Wennstam.
7. Ljudboken Vanmakt av Thomas Eriksson
8. Ljudboken Svara om du hör mig av Ninni Schulman
 
1 Caroline - Bland böcker:

skriven

Det verkar vara bra böcker du läst denna månad :) Jag är sugen på både Ahrnstedts, Wennstams, Eriksons och Schulmans böcker! :)

Kommentera här: