BokBloggsJerka 6-9 september 2013

 
Vad skulle du  göra om du plötsligt blev 5 miljoner kronor rikare?

Ojoj inte en jättelätt fråga men många gånger har man ju drömt om detta. Först och främst skulle jag betala ALLA mina skulder. Sedan skaffa bil och körkort. Säkert skulle man bli snål men mina närmaste skulle jag ge en slant, och säkerligen skulle jag ge till välgörenhet. Skriva klart min bok och ge ut den själv med =)
1 Ewa K:

skriven

Skriv din bok, tycker jag. Men det andra är viktigt också. Bra svar.

2 Monika:

skriven

Det är inte speciellt svårt att sätta sprätt på 5 mijoner :)

3 Bokdamen:

skriven

Låter spännande med din bok.:)

4 Helena, MsHisingen:

skriven

Vilket klokt svar. Spännande med en egen bok :)

5 Bokslukaren:

skriven

Att man skulle betala sin skulder tänkte jag inte på, men det är nog en smart sak att göra :)

6 Vargnatts bokhylla:

skriven

Körkort och bil är med på min lista också!

7 Linda:

skriven

Där sa du nåt bra! Betala mina skulder skulle jag också göra. Tack för påminnelse:).

8 Caroline - Bland böcker:

skriven

Du är utmanad på min blogg, på "Fem frågor, fem svar"-inlägget ;)

9 Anna - Annas Bokhörna:

skriven

Det finns massor att hål att fylla om man skulle få de där pengarna, inte minst att betala alla skulder!

10 Freja:

skriven

Låter som en bra plan!

Kommentera här: