1 Boklysten:

skriven

Tack för smakbiten!

2 Monika:

skriven

Tack för smakbiten!

3 Ewelina:

skriven

Jag har läst någon bok av denna författare för länge sen, tror den handlade om Pompeji. Tack för smakebiten och ha en trevlig söndag!

4 astridterese:

skriven

Det så ut som en fin bok, selv om den var ukjent for meg :-) Ønsker deg en fin adventssøndag!

5 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten. En författare jag känner igen namnet på men inte läst något av.

6 Mia Eggimann:

skriven

Jag har ännu inte läst något av henne.

7 Sara Pepparkaka:

skriven

Tack för smakbiten!

8 Holavedsbruden Ewa K:

skriven

Har läst några av hennes böcker. Ett av mina barnbarn gillar dem jättemycket.

9 LexieLäser:

skriven

Tack för smakbiten :) Denna står på min måste läsa lista precis som alla hennes andra böcker som jag inte har läst än :)Ha en bra andra adventskväll!

Kommentera här: