Ett oemotståndligt förslag av Birgitta Bergin

Den här blir nog kategoriserad bästa lästa bok i år! Jäklar så bra! Och sånt slut sen! En helt enkelt perfekt ihopsnörad bok som fängslade mig från första till sista sidan och jag kunde många gånger inte sluta läsa den heller. Så jäkla bra helt enkelt. Men ändå ett realistiskt men oväntat slut. Man hade verkligen inte förväntat sig DET slutet!! Åh....säger jag bara.
 
 
Från bokens baksida:
Anna Holm är 30 år och fastighetsanalytiker från Kungälv. Livet står still. Hennes pojkvän Jesper är trevlig och jobbet är okej, men det är ändå något väsentligt som saknas. En dag får hon ett rekommenderat brev från advokatbyrån Linberg & Co. Med stigande förvåning läser hon att hon har angetts som arvtagare till fem miljoner euro. För att få ta del av arvet måste hon dock utföra ett uppdrag. Hela brevet känns fullständigt otroligt, men hon måste ju i alla fall höra vad det är hon ska göra för att få arvet. Hon bestämmer sig för att ringa advokatbyrån och boka ett möte.

Två veckor senare står hon i sin nya lägenhet på Östermalm i Stockholm, redo att utföra uppdraget. Men var ska hon börja och vem är egentligen den här jetset-killen Carl-Henrik Vansbo?
 
Stort tack till Bokfabriken som gav mig recexet!
 
 
Bokform: Ebok
Betyg: 5G
Språk: Svenska
Sidantal: 289
ISBN:  9789187301735
Förlag: BokFabriken
 
1 Junitjej:

skriven

Den får jag läsa!

Kommentera här: