För dig nära av Sylvia Day

Då sträckläste jag ut även denna härligt, sensuella, sexiga bok. Jag gillar den röda tråden i historian och Gideon verkar sååå himla snygg!! Det enda som jag stör mig på är att jag inte riktigt vet hur Eva ser ut...brukar kunna få ofta bra bild men icke denna gång...Men det kommer väl. och så här kan ju inte boken sluta. Det kommer en till. Jag hoppas på mycket SNART! Så himla bra bok!
 
Åter igen tack tack Norstedts för recexen!!
 
 
Från bokens baksida:
Från det första ögonblicket när jag träffade Gideon Cross såg jag något i honom som jag behövde. Något jag inte kunde motstå. Jag såg hans mörka och skada själ - så lik min egen. Jag drogs till honom. Jag ville vara med honom för att överhuvudtaget kunna fungera.
Ingen vet hur mycket han riskerade för min skull. Hur mycket jag hotats eller hur mörk skuggan av det förflutna skulle bli.
vi försökte trotsa oddsen. Vi skapade våra egna regler och överlämnade oss helt till känslan av att vi hörde ihop, att vi tillhörde varandra.
 
 

Kommentera här: