En SmakBit På Söndag - 22/11 1963

 
En riktigt tjockis bok valde jag att läsa som Ebok nu. 790 sidor är denna på!! Får se om jag tycker den är bra. Har ju alltid gillat Stephen King och boken har dessutom en bra början.
 
 
 
 
1 Anita Ness:

skriven

King is Kong. Takk for smakebiten.:) Ha en fin søndag!

2 Boklysten:

skriven

Tack för smakbiten!

3 astridterese:

skriven

Denne står i bokhyllen min, men jeg har ikke fått befynt på den enda. Jeg har en haug med bøker jeg skal lese akkurat nå og det er som om det tar i fra meg leselysten. Så først må jeg finne den tilbake igjen :-) Ønsker deg en fin søndag!

4 Monika:

skriven

Den har en fantastisk början och ett fantastiskt slut, men är lite, lite seg i mitten :)

5 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten. Den här planerar jag att läsa under året som kommer, den ingår i en utmaning.

6 Sara Pepparkaka:

skriven

En av bibliotekarierna rekommenderade den här, men jag har i alla fall ännu inte läst den. Tack för smakbiten!

7 Helena, MsHisingen:

skriven

Den här står på läslistan, har hört mycket bra om den :)

8 Anna A:

skriven

Har inte läst så mycket King, men känner ofta att jag borde. Tack för smakbiten!

Kommentera här: