En SmakBit på söndag - Svara om du hör mig

 
 
 
 
Läser som ebok nu Svara om du hör mig som är del 3 i én deckarserie av Ninni Schulman. Ruskigt spännande i alla fall. Måste nog läsa de 2 innan med.
 
 
Har halva boken läst och den är såå spännande.
 
 
1 Ewelina:

skriven

Jag är lite sugen på att läsa den här serien, men det kommer ju så många andra böcker emellan :) Tack för smakebiten!

2 Boklysten:

skriven

Har inte läst nånting av den här författaren. Tack för smakbiten!

3 astridterese:

skriven

Jeg har lest de to første bøkene til Ninni Schulman, så denne gleder jeg meg til. Jeg liker virkelig bøkene hennes! Ønsker deg en fin søndag!

4 Åsa:

skriven

Denna bok är jag nyfiken på! Tack för smakbit. :)

5 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten. Har läst en av den här författaren bara.

6 Lena:

skriven

Jag har två av hennes böcker som jag är jättesugen på att läsa. Tack för smakbiten.

7 Älskar att läsa:

skriven

Denna verkar bra. Jag har bara läst Flickan med
snö i håret. Får nog kolla upp dom andra. Tack
för smakbiten och ha en fortsatt fin dag!

8 Mandelhjärta:

skriven

Tack för smakbiten! Visst blir man nyfiken. Får kolla upp denna serie.

9 Monika:

skriven

Jag har fortfarande inte läst första delen, men det kommer väl. Tack för smakbiten!

10 Holavedsbruden Ewa K:

skriven

Tack för smakbiten. Inget som så där omedelbart lockar mig.

11 Robert W:

skriven

Nu blir jag nyfiken. Jag har läst "Flickan med snö i håret" av Ninni Schulman, och den var bra.

12 A ROOM OF MY OWN:

skriven

har läst annat av Ninni Schulman tidigare som jag tyckt om. tack för smakebiten!

13 Maddes bokblogg:

skriven

Gillar den här serien och ser fram mot att läsa fjärde delen som kommer snart.

14 Marika:

skriven

Jag har hennes första bok liggande. Det här måste väl vara minst den tredje? Det är svårt att hinna med i alla deckarserier som kommer ut. Tack för smakbiten! :)

Kommentera här: