EnSmakBitPåSöndag - Främlingen

 
 
Igår så började jag om i Främlingen av Diana Gabaldon. Tur att tjockleken av boken inte skrämmer mig längre i alla fall. Haha. 916 sidor i eboken totalt. JÖSSES!! Jag började med denna igår. Se hur lång tid denna tar =)
 
 
 
Smakbiten är från sid 17 eller något så jag har inte riktigt kommit in i boken än men vet ju att denna blir rosad sååå har höööööga förväntningar på den!
 
 
1 Monika:

skriven

Alla utom jag verkar älska den här boken. Hoppas du hör till de andra :)

2 Bokdamen:

skriven

Den här har jag tänkt läsa även om tjockleken avskräcker en del... Tack för smakbiten! ;)

3 Lena:

skriven

Det är så många som skriver om dessa böcker så jag blir bara mer och mer sugen. Tack för smakbiten.

4 Åsa:

skriven

Så många verkar läsa dessa böcker så man - nästan - blir nyfiken på att läsa själv. Omfånget är dock avskräckande då det känns som ett lite "osäkert kort" för egen del.

5 Boktjuven Ingerun:

skriven

Det var många sidor! Tack för smakebiten!

6 Ewelina:

skriven

Oj, det är en ordentlig tegelsten med andra ord! Jag har tänkt läsa Outlander-serien, men det har inte blivit av än. Tack för smakebiten!

7 Bokprinsessorna:

skriven

Åh den är så bra! :D

8 Maddes bokblogg:

skriven

Har inte läst den här serien. Hoppas du kommer gilla den!

9 Boklysten:

skriven

Jag läste några av de första böckerna i serien men orkade sen inte fortsätta. Tack för smakbiten!

10 Carro:

skriven

Jag har för mig att den gick ganska snabbt att läsa, trots sin längd :)

11 Robert W:

skriven

Tidsresor kan alltid vara spännande ;)

12 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten. Den här har jag tänkt läsa någon gång i år.

13 Marika:

skriven

De här böckerna borde jag läsa om + läsa de som har kommit ut efter att jag läste de första. Jag har för mig att de inte tog så lång tid att läsa som man kan tro, det är ett otroligt flyt i dem.

14 Eva Holmquist:

skriven

Hej!
Jag har nominerat dig till Liebster award! Du väljer själv om du vill ta emot priset eller inte.
Här är mitt blogginlägg: http://evaholmquist.ordspiran.se/liebster-award/
Kram Eva

Svar: Har detta kommit fel? Jag heter Cecilia och inte Metta....
CissiG

15 Cecilia:

skriven

Hej Metta! Jag har nominerat dig till "Liebster award", som mest är en rolig grej med syftet att få folk att hitta nya favoritbloggare :) Kika in på min blogg och se om du vill svara på frågorna jag har skrivit.
http://varbokvarld.blogspot.se/2015/04/liebster-award.html

Cecilia
Vår Bokvärld

Svar: Har detta kommit fel? Jag heter Cecilia och inte Metta....
CissiG

16 Eva Holmquist:

skriven

Hej!
Det har inte kommit fel. I min kommentar står inget om någon Metta. Kolla in min blogg evaholmquist.ordspiran.se så ser du...
Kram Eva

Svar: Nä jag svarade fel och försökte trycka ångra men gick inget vidare =) Kram och tack för awarden.
CissiG

Kommentera här: