Libster Award

Hade jag fått av 2 stycken! Hur kul som helst. Har lite frågor att svara på. Eva HolmQvist och en annan Cecilia
 
 
 
 
  1. Vilken bok läser du just nu?
    Åsa Bonellies bok Stanna innan du går
    Främlingen av Diana Gabaldonm
  2. Vilken typ av böcker tycker du bäst om?
    Läser allt jag kan komma över. Gillar mest
    chick-lit, feel - good. deckare, vampyrer, you name it =)
  3. Hur många böcker uppskattar du att du läser på ett år?
    Ca 65
  4. Läser du e-böcker?
    Japp.
  5. Vilken typ av böcker tycker du bäst om?
    Lättlästa, enkla med en twist som man får rysningar av.
    6.
    Hur hittar du böcker som du vill läsa?
        Köper. lånar av vänner, piratebay =) Mest köper och får även från olika bokförlag.
    7. Var köper du flest böcker?
         adlibris.com eller bokborsen.se eller om jag är inne i stan så blir det akademibokhandeln.
    8. Om du bara får välja en bok som du läst senaste året, vilken bok skulle du rekommendera?
         Här och nu med Eva Ludvigsen! Så jäkla bra.
    9. Var är din favoritläsplats?
         Sängen eller soffan. Nu på sommaren blir det altanen!
  6. 10. Vilken bok längtar du efter att få läsa?
          Åh det är en hel drös. Mest Diana Gabaldons serie med främlingen nu.
    11. Läser du böcker fler gånger än en?
          Japp.
 
 
 
 
 
 
 
Sedan ska man även nominera men du som läser min blogg, ge mig en kommentar så är awarden din!!
1 LexieLäser :

skriven

Har du missat att jag nominerade dig också? ;)

Kommentera här: