I augusti

Har jag varit väääldigt dålig på att uppdatera bloggen med böcker jag har läst! Vet inte varför men lusten har inte infunnit sig. 4 böcker som jag har läst har jag helt enkelt missat att recensera och det är FY på mig. Men jag kommer göra ett enda blogginlägg på de böckerna. Men här kommer i alla fall en liten månatlig förteckning över de lästa böckerna i augusti. Sedan efteråt kommer recensionerna! Så ni vet.
 
 
1. The Underwriting - Maktspelet av Michelle Miller (Ebok)
2, En enda hemlighet av Simona Arnstedt (Fysisk bok)
3. Tjockare än vatten av Carin Gerhardsen (Ebok)
4. Istvillingar av S.K Tremayne (Ebok)
5. Förr eller senare exploderar jag av John Green (Pocket)
 
 
Lyssnat på bok 15 och 16 i Sagan om Isfolket med. Och ÄNTLIGEN har jag fått hem den serien i pocket format! En födelsedagspresent av lilla pappa i förskott! Tackar för den!!! 
 
 
1 Lena:

skriven

Jag funderar faktiskt på att köpa hem Sagan om Isfolket i pocket.

Kommentera här: