1 A ROOM OF MY OWN:

skriven

har faktiskt läst denna även om genren i allmänhet inte tilltalar mig. men den här var riktigt bra! tack för smakebiten

2 astridterese:

skriven

Den boken står på leselisten min. Jeg har lest noen av de andre til Ajvide, men vil lese denne også. Ha en fin andre advent!

3 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten. Hans böcker är för obehagliga för mig...

4 Åsa:

skriven

Tror jag läst nästan samtliga Ajvide, vilken ordning de bör läsas i är nog inte så viktigt. Bäst i mitt tycke är Hanteringen av odöda.
Tack för smakbit.

5 Boklysten:

skriven

Tack för smakbiten!

6 Zelly:

skriven

Har bara sett filmen men boken ska väl läsas någon gång med :) Tack för smakbiten.

7 Maddes bokblogg:

skriven

Tack för smakbit!

8 Bokdamen:

skriven

Den här har jag läst, men såg filmen först. Otäck men bra. Tack för smakbiten.

9 Monika:

skriven

Det var den här boken som fick mig fast i hans författarskap :) Tror inte ordningen är så noga, men detta är hans debut.

10 Ugglanoboken:

skriven

Jag gillar verkligen Ajvide Lindqvist! Tack för smakbiten!

Kommentera här: