MånadsRapport - November 2015

Ja jösses, jag ligger visst efter med bloggandet en del. Men det beror endast på att jag har varit sjuk och inte orkat. Men är på fötter nu och ska jobba och så imorgon igen. November läsningen är jag ruskigt nöjd med :) Endast 2 kvar på läsutmaningen på GoodReads! 
 
1. Öppnas i händelse av min död av Liane Moriarthy
2. Sonfjällsdeckarna av Eva Ludvigsen
3. Av skuggor märkt av Marianne Cedervall.
4. Färjan av Mats Strandberg
5. Pax, del 3 - Mylingen av Åsa Larsson mfl.
6. Stöld av Babian av Anna Karolina
7. Pax del 4 - Bjäran
8. Pax del 5 - Gasten
9. Lycke av Mikaela Bley (Recension är på gång.)

Sen del 19 och 20 i Sagan om isfolket också men de recenserar jag inte än.
 
 
1 Lena:

skriven

Du ser ut att ha haft en trevlig läsmånad i november.

2 Annamariaa:

skriven

Vad bra att du är med på din utmaningen på goodreads. Lös pepp till dig, kram

3 Annamariaa:

skriven

*läs pepp menar jag

Kommentera här: