Jag sökte dig och fann mitt hjärta av Nicholas Sparks

Den här boken gick i rungande fart att läsa ut. Jag har ju sett filmen 2 gånger och boken var exakt lika bra som filmen. Dock tjöt jag inte men rysningar som bara den från topp till tå! Läs värd så in i norden men se filmen först. Jag hade ju ingen aning om den här boken förrän jag såg filmen. Lyckades tillslut hitta boken på bokbörsen för 85 kr och kunde givetvis inte låta bli. Noah och Allie bär på en kärlekshistoria som inte är av denna värld! Helt underbar varm och kärleksfull berättelse som jag rekommenderar varmt!!
 
 
Dessvärre försökte jag få tag i denna på bokhandlare och nätsidor men den har tydligen utgått ur sortimentet och finns då INTE förutom på bokbörsen
 
Bokform: Kartonage, inbunden
Betyg: 5G
Språk: Svenska
Sidantal: 220
ISBN: 91-37-10896-4
Förlag: Forum
1 Vargnatts bokhylla:

skriven

Det här är ett av få tillfällen som jag faktiskt gillar filmen mer än boken :)

Kommentera här: