1 Monika:

skriven

Ungdomsböcker kan vara skönt att bryta av med ibland. Tack för smakbiten!

2 Åsa:

skriven

Ibland behöver man verkligen roliga, lättsamma böcker oxå. Tack för smakbit! Önskar dig en fortsatt bra söndag. :)

3 Lena:

skriven

Tack för en trevlig smakbit.

4 Kajsa:

skriven

Tack för smakbiten. Det låter som en intressant bok. :)

5 Boklysten:

skriven

Tack för smakbiten!

6 astridterese:

skriven

Det var et stilig cover som tyder på en festlig ungdomsbok :-) Ønsker deg en fin søndagskveld!

7 Maddes bokblogg:

skriven

Denna har jag läst halva, måste ta upp den igen! Tack för smakbiten!

8 Mandelhjärta:

skriven

Tack för smakbiten!
Ha en fin söndagskväll! :)

9 LexieLäser:

skriven

Denna tyckte jag om mycket och var även på realesefesten för boken :) Tack för smakbiten och ha en fin söndag!

10 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten. Ibland är det skönt att läsa en ungdomsbok.

11 C.R.M. Nilsson:

skriven

Det verkar vara en intressant bok. Tack för smakbiten! :)

12 Helena, MsHisingen:

skriven

Jag brukar gillar ungdomsböcker, kan fortfarande känna igen mig (eller mitt dåvarande jag) i dem :)

Kommentera här: