Läser just nu!

Jag kör ju 2 olika böcker per läsning. Nr 1 är en ebok och nr 2 är en fysisk bok. Nr 1 just nu som ebok är Folk av en främmande stam och är så jäkla bra så jag kan inte sluta läsa.
 
 
Sen den fysiska boken är denna som är minst lika bra som eboken.
 
 
Innan jag ska somna lyssnar jag på ljudbok också. Plöjer Sagan om isfolket nu och har kommit till bok 10.
 
Vad läser du just nu och gillar du att läsa olika böcker samtidigt??
 
 
1 Pockethexan:

skriven

Ska bli spännande att se hur långt man kommer på de här läsutmaningarna som är nytt för mig. Har du varit med tidigare o hur långt kom du?

Kul att du läser Isfolket, jag minns att jag läste dem under tonåren på 80-talet (o nu avslöjade jag hur gammal jag e...). Hur många böcker finns det? Jag vill minnas att de kom ut då när jag läste dem o fick dem av en granne som var snäll o delade med sig av sina böcker. Men jag tror nog bara att jag kom till bok fem el. så.

Kramis i från Pockethexan som förutom Hungerspelen inte har så många ideer på böcker på H. Har du några förslag?

Kommentera här: