1 Boklysten:

skriven

Den tyckte jag om. Tack för smakbiten!

2 A ROOM OF MY OWN:

skriven

låter intressant! tack för smakebiten!

3 Robert W:

skriven

Verkar inte alls dum. (Men jag fick anstränga mig lite för att kunna läsa den lätt suddiga texten.)

4 Marie Eggimann:

skriven

Den har jag läst för ett tag sedan, tack för smakebiten.

5 Kajsa:

skriven

Den var ganska bra, den här. Tack för smakbiten!

6 astridterese:

skriven

Jeg vet jeg har hørt navnet på den forfatteren før, men jeg kan ikke komme på i hvilken forbindelse :-) Ønsker deg en fin søndagskveld!

7 Lottens bokblogg:

skriven

Lite svårt att läsa smakbiten, men det var ju intressant att tycker den är så bra!

8 Monika:

skriven

Sjukhus är ju en bra fond för död och olycka. Tack för smakbiten!

9 Mari - Flukten fra virkeligheten:

skriven

Det var litt vanskelig å lese øverste delen av smakebiten, men jeg tror jeg fikk med meg det meste. Det høres ut som om mannen som nevnes øverst spiller et farlig spill med kone/familielivet som innsats. Tusen takk for smakebiten, ha en flott uke :)

10 Ewelina:

skriven

Titeln lockar mig. Får nog ta och kolla upp den mer :) Tack för smakebiten!

Kommentera här: