1 astridterese:

skriven

Jeg har lest alle de andre bøkene til Kepler, men ikke denne. Jeg ble litt lei i slutten av Sanmannen, men jeg skal se om ikke denne havner på leselisten denn og :-) Ønsker deg en fin søndag!

2 Boklysten:

skriven

Den köpte jag på rean och ska sätta igång med inom kort! Tack för smakbiten!

3 Boktjuven Ingerun:

skriven

Har inte läst något av Kepler. Tack för smakebiten!

4 Monika:

skriven

Jag har Sandmannen kvar oläst och jag är tveksam till att jag kommer att fortsätta läsa serien efter den. Tack för smakbiten!

5 Ewelina:

skriven

Jag har fortfarande inte läst något av Kepler, men jag har snart tänkt läsa Hypnotisören. Tack för smakebiten!

6 Maddes bokblogg:

skriven

Kepler är en av mina favoriter! Ha en fin söndag!

7 Robert W:

skriven

Jag gillar smakbiten, men vet inte om jag vill läsa boken. Jag har läst en bok av Kepler tidigare - Paganinikontraktet. Den var för grym för min smak.

8 Anonym:

skriven

Jeg har enda ikke lest noe av Kepler, men har planer om å lese noe snart, så takk for påminnelsen

9 lene:

skriven

Jeg har enda ikke lest noe av Kepler, men har planer om det, så takk for påminnelsen

10 Åsa:

skriven

Har inte bestämt om denna skall läsas eller ej (har tröttnat lite på Kepler). Tack för smakbit!

11 Sara Pepparkaka:

skriven

Tack för smakbiten.

12 LexieLäser:

skriven

Jag har fortfarande inte gett mig på denna bokserien men känns som jag borde det. Tack för smakbiten :)

13 A ROOM OF MY OWN:

skriven

har läst något tidigare av Lars Kepler. Alexandra Coelho Andhorils egna böcker älskar jag. tack för smakbiten!

14 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten. Får se om jag orkar ända dit i den serien.

15 Lena:

skriven

Jag hoppas att jag någonsin tar tag i att läsa de Kepler-böcker jag har i min bokhylla. De har stått länge nu :)

Kommentera här: