MånadsRapport Februari 2015

Tänk att det redan är Mars! Tiden rusar iväg.
 
1. Här och nu av Eva Ludvigsen. (Fysisk bok)
2. Skuggpojken av Carl - Johan Vallgren. (Fysisk bok)
3. Jag sökte dig och fann mitt hjärta av Nicholas Sparks.  (Fysisk bok)
4. Ödesgudinnan på salon Dámour av Anna Jansson. (Ebok)
5. Vanliga människor glömmer och går vidare av Anne Liljeroth. (Fysisk bok)
6. I ditt kvarter händer saker du inte ser av Jenny Jacobsson. (Fysisk bok)
7. Blodhämnd av Margit Sandemo. (Ljudbok)
 
Oj! Jag är förvånad över att jag hann läsa så här många på denna korta månad. Dock är jag ju sjukskriven och ska vila så då hinner man läsa mer än man tror. Och det har varit ruskigt bra böcker jag läst den här månaden kan jag säga er med. Bästa den här månaden är Jag sökte dig och fann mitt hjärta och andra plats blir boken här och nu.
 
 
 
 
1 Amanda Halldan:

skriven

ja Gud vad fort tiden gör! Två månader av 2015 har vara svischat förbi!!

2 Lena:

skriven

Riktigt bra med 7 stycken.

Kommentera här: