Veckans Skörd av Recex

I veckan har det också kommit böcker...Jag blir såå glad över det! Tack snälla ni ALLA som vill dela med er av era underbara böcker! Det är så kul.
 
Först ut fick jag från kära Mariette Lindstein denna fina, icke tunna bok:
 
 
 
Den här fina boken har jag själv med ett par stycken till varit med och testläst innan den blev den här fina boken! Känns väldigt stort att få ett ex av den då! Tackar Charlotte Wikhall för det signerade exemplaret. Även om jag redan har läst den så ska jag läsa den igen!! 
 
 
 
Kära Terese Marvelin skickade mig hennes andra bok. Allt som glimmar. Hon har tidigare skrivit boken Var lugn, allt är i sin ordning. Klicka på boknamnet så kommer du till den recensionen hos mig. Absolut vad spännande det ska bli att läsa Tereses andra bok!
 
 
Fick även del 1 av Frida Skybäcks bok Norrken. Först kom Polarnatt men jag känner ju att jag vill läsa allt ifrån början. Blir så tokigt annars. Så tack kära Frida Skybäck för boken!
 
 
 
Sist men inte minst idag kom Grey! Den har jag lyssnat på tidigare MEN vill läsa den och ha den till samlingen givetvis. Kom från Norstedts, TACK TACK TACK!!
 
 
 
 
Blr många härliga lästimmar framför mig känner jag! Men det kan jag va värd. Med tanke på att jag fick ett bra besked idag! Kolla bilden här nedan så förstår ni! Jag säger bara Cancer och Jag - Jag leder med 1 noll! Hehe
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Mariette Lindstein:

skriven

Tunn är den icke, Cecilia, men lättläst hoppas jag. Och om den till och med blir en bladvändare för dig så kan jag bara säga: Amen!

2 Lena:

skriven

Sekten på Dimön verkar spännande.

3 Cecilia:

skriven

Allt som glimmar tycker jag om! :)

Kommentera här: