En SmakBit På Söndag - Betvingade

Länge sen jag var med nu men nu är det dags igen!
 
 
 
Den här boken är så bra. Simona kan det här med kärlek!
 
 
 
 
 
Ha en härlig söndag mina bokvänner!
 
 
 
1 Monika:

skriven

Det här är inte riktigt min genre, men trots det köpte jag Överenskommelser på en bokrea. Läst den har jag inte gjort än :)

2 Boklysten:

skriven

Jag tycker också om Simona Ahrnstedts böcker! Tack för smakbiten!

3 Lene:

skriven

Ikke lest noe av forfatteren. Takk for smakebiten!

4 A ROOM OF MY OWN:

skriven

Simona Ahrnstedts namn möter en ofta, men jag har ännu inte läst något av henne. tack för smakebiten!

5 Ewelina:

skriven

Ahrnstedt är en av mina favoritförfattare! Och Betvingade är en av mina favoriter! Hoppas du tycker om boken!

6 Lottens bokblogg:

skriven

Simona Ahrnstedt har med sina böcker övertygat mig om att jag gillar romance :-)

7 Kajsa:

skriven

Jag har tyvärr väldigt svårt för denna typen av böcker. Jag försökte mig på att läsa Överenskommelser men det slutade i katastrof. Men tack för smakbiten! :)

8 Marie Eggimann:

skriven

Den har jag inte läst än trots att den finns i hyllan.

9 Sara Pepparkaka:

skriven

Jag har läst all böcker Simona Ahrnstedt har skrivit!

10 Thesa82:

skriven

Jag älskar verkligen Simonas böcker.. de liksom slukar en från först sidan.

Kommentera här: