EnSmakBitPåSöndag - Och mörkret föll

 
 
Jag läser ett recex som INTE är utkommet än. Fick lov av författaren att lägga upp den här så ni vet vad som komma skall. Gillar man sagor, troll och ondska i främmande världar så ska man DEFFINITIVT läsa denna. I butik 22 september!!
 
 
 
 
Texten kommer från sidan 197 och jag lovar att jag snart ska sätta mig och läsa vidare för den är såå spännande!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Monika:

skriven

Spännande! Vem gillar inte sagor, troll och ondska i främmande världar ;)

2 Hanneles bokparadis:

skriven

tack för färsk smakbit!

3 A ROOM OF MY OWN:

skriven

ska bli spännande att läsa vad du tycker när du läst hela boken. tack för smakebiten!

4 Evelina:

skriven

Beskrivningen låter minst sagt spännande!

5 Evelina:

skriven

Beskrivningen låter minst sagt spännande!

6 Bokpool:

skriven

Tack för smakbiten!

7 Bokdamen:

skriven

Låter spännande! Tack för smakbiten!

8 Åsa:

skriven

Men oj! Det där måste ju definitivt vara något för mig. "Sagor, troll och ondska i främmande världar" låter alldeles förträffligt! :) Tack för tips o smakbit!

9 Boklysten:

skriven

Låter spännande! Tack för smakbiten!

10 Lotten:

skriven

Tack för smakbiten. Härligt med en spännande bok :-)

11 Helena, MsHisingen:

skriven

Sagor och troll... låter som en bok jag ska hålla utkik efter :)

Kommentera här: