Semester slut!

Och det har varit 4 härliga veckor. Men imorgon börjar jobbet. Huga, det är lite dubbla känslor där. Ångest och tagg blandat om vartannat. Men det ska nog gå bra! Tänkte passa på att göra en summering av bäst och sämst bok under semestern. Blev ju en del läst och det är jag supernöjd med!
 
De här har jag läst datum som gäller är 8/7 - 8/8
 
 
 
Det värsta är att alla dessa böcker var RUSKIGT bra varenda en. Men om jag ska välja så blir det "Linus - uttagningen som var sämst enbart för att jag ville ha mer läst av del 1 i den serien. Vet att det finns en 2a och den ska jag läsa inom kort. Men bra var den ändå. Som sagt svår månad att välja dåligt och bra.
 
Bästa var "Den röda adressboken" den finns kvar inom mig fortfarande! Så här länge brukar inte böckerna finnas kvar i skallen....Kul med sån bok!!
 
 
Så här ser den ut förresten
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Lena:

skriven

Ja Den röda adressboken var otroligt bra. Tänkte också på den långt efter att den var utläst. En annan bok som stannade kvar som jag läste nyss var Elizabeth är försvunnen av Emma Healey. Bokens huvudkaraktär är gammal och dement. Mycket läsvärd.

2 Vargnatts bokhylla:

skriven

Kul att höra om Den röda adressboken, jag har funderat på att läsa den :)

Svar: Det gör du verkligen rätt i! :)
CissiG

Kommentera här: