RainbowThon 2.0 lördag

Spännande. Imorgon börjar det. Men jag funderar. Får man läsa böckerna i vilken ordning som helst eller?
Väljer man själv? Hm
Funderingar, funderingar.
 
 
1 Lion´s Library:

skriven

Jo men det tror jag att man kan! Jag ska själv vara med och tänkte kanske blanda med ett par böcker åt gången så jag håller suget uppe ;) Man borde ju få läsa lite hur som bara man håller sig till de böcker som man har valt :)

2 Jenny H:

skriven

Man får läsa i valfri ordning.
Trevlig blandning du har. En dag har jag oläst i hyllan, vore skoj att veta vad du tycker om den om du hinner läsa just den!
Snövit ska dö låter som en mycket spännande titel, har sett den figurera på flera bokbloggar. Vad är det för slags bok?
Jag ska också vara med - ska bli jättekul - andra året i rad för mig.
Lycka till!

3 Elin - bokparadiset:

skriven

Ser ut som en härlig hög, hoppas att du får mycket läst :)

Kommentera här: