RainBowThon TBR (To be reed)

#rainbowthon
 
 
TBR betyder alltså to be reed, de som ska läsas.
 
 
 
De här böckerna är ALLA olästa, så vi får hoppas på att läslusten infinner sig ordentligt från söndag. :-)
 
RÖD bok= 3096 dagar av Natascha Kampusch velat läsa länge men inte blivit av än. Dags nu. 
ORANGE bok = En dag av David Nicholls, också en som jag velat läsa länge.
GUL bok = Den långa maran Fotot av Lill Lindbäck. Dags för denna med som legat LÄNGE i bokhyllan.
GRÖN bok = Surt sa räven om rabarberna av Karin Brunk - Holmqvist. Lika dant med den här boken.
BLÅ bok = Snövit ska dö av Nele Neuhaus. Ska bli intressant.
LILA bok = Rosa Elefanter, också en Karin bok som legat länge i bokhyllan.
 
 
Lite fakta för mig själv
Rosa elefanter = 205 sidor
Snövit ska dö = 434 sidor
Surt sa räven om rabarberna = 272 sidor
Fotot = 218 sidor
En dag = 429 sidor
3096 dagar = 253 sidor
 
 
Jag kommer att göra så att de böckerna jag läser just nu får bli vilande nästa vecka. Sen hoppas jag på att tid och läslust vill infinna sig. Nån av dessa böcker ska jag nog fan klara av! Så är det!!
 
 
1 Lena:

skriven

Surt sa räven om rabarberna är jättetrevlig.

Kommentera här: