RainBowThon Torsdag

Jag bara läser, läser och läser. Men jag måste ju passa på när lillkillen är så snäll och mestadels sitter stilla antingen vid tv eller dator. Nyss läste jag ut bok två som var "Rosa elefanter" många skratt fick jag av den boken. :-)
Utlovar recensoner efter den här veckan har gått. Finns så mycket annat att göra. Videoinlägg kommer i helgen. Har då 4 böcker kvar och jag kände att ha 2 stycken igång samtidigt gör läsningen mycket snabbare och mer omväxlande med. Nu har jag igår börjat på "Snövit ska dö" och sen fick buset välja bok 4 som blev den röda boken "3096 dagar" den har jag sett fram emot att läsa länge! Så nu kör jag på in i det sista med LÄSA, LÄSA, LÄSA!!!!!
 
 
 
Hur går det för er andra??
 
Hittills totalt läst idag: 71 sidor. Mer kommer det att bli ikväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Lena:

skriven

3096 dagar köpte jag härom dagen. Den är säkert både intressant och gripande.

2 Lion´s Library:

skriven

Bland det bästa som finns :)

3 Jenny H:

skriven

Oj, vad du läser! Det går ju jättebra för dig! Det går mycket trögare för mig; jag vill göra så mycket annat samtidigt. Och så jobbar man ju också ... Fast mest är det det att jag gör annat.
Men roligt är det!
Lycka till fortsättningsvis också! :-D

Kommentera här: