EnSmakBitPåSöndag - Tisdagsklubben

 
Åh vilken härlig, hemsk, underbar feel-good jag läser nu. Tisdagsklubben! Läs den! Jag är  i slutet och snart klar. Kunde absolut inte lägga mig ifrån den igår kväll. Har ca 50 sidor kvar lr nåt nu! Så bra!
 
 
 
 
 
 
 
1 Hanneles bibliotek:

skriven

Kul smakbit!

2 Kajsa:

skriven

Jag gillade också den här boken. Tycker om allt som jag läst av Fredriksson än så länge. Tack för smakbiten!

3 Monika:

skriven

Den här har jag varit nyfiken på länge nu.

4 Bokpool:

skriven

Tack för smakbiten! Den boken har jag inte läst.

5 Bokdamen:

skriven

Tack för smakbiten! Länge tänkt att jag ska läsa något av författaren och någon gång ska det bli av...

6 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten. Den här författaren är jag nyfiken på.

Kommentera här: