Läsplanering 18-22 januari

Vill jag ha för det känns som jag mår bra av det! Planera, men ändå ha det roligt med min älskade hobby som är att läsa!! Så kul, avslappnande på alla sätt och vis. Sen tycker jag personligen att min tjusning med läsningen att jag får egna bilder i skallen. Blir som jag och min personliga bio i böckerna! Häääärligt värre. Det är måndag idag och i veckan så tänker jag läsa:
 
1. Läsa klart "Liv och död" (Fysisk bok)
2. Läsa klart "Var det inte värre än så här" (Fysisk bok)
3. Läsa klart "Ultimatum" (Ebok)
4. Läsa klart "Att föda ett barn" (Ebok, mofibo)
 
Den planeringen känns för mig helt okej då jag redan har läst mycket i böckerna! 
 
 
 
 
Hur planerar du ditt läsande?
 
 
 
 
Ultimatum=152 sidor kvar
Att föda ett barn=59% kvar
Liv och död=50 sidor kvar
Var det inte värre än så här=217 sidor kvar!!
 
Finns lite att bita i :-)
 
 
 
1 Sofie:

skriven

Bra planering där! :) Jag brukar mest bestämma mig för ca tre böcker och i vilken ordning ska ska läsa - sen kör jag på!

2 Lena:

skriven

Det är lite lagom att bestämma några böcker i taget.

Kommentera här: