20 snabba om sommaren....

Hittade denna hos Nellon så vi börjar väl semestern med att svara på dessa snabba då! :-)

 

 

 

Strut eller bägare… Bägaren kladdar mindre men båda smakar givetvis lika gott.


Rosévin eller bubbel… Bubbel men kan även gilla ett gott, sött rosévin också men då måste det vara SÖTT


Allsång på Skansen
eller Lotta på Liseberg… Allsång på skansen. Gillar inte Lotta.


Haveller sjö… Sjö. Bara älskar stillheten och vattnet.


Pocketeller e-bok…E-bok kan man ta med hur många som helst utan att det blir tungt. Pocket lite små bokstäver i men går ändå.

Deckare eller feelgood… Ja jag läser båda men extra mer av deckargenren.


Fotbolls-EMeller OS…Jag ser bara om Sverige är med eller om sambon kikar.


Tegelstenar eller tunnisar… Inte för tunn och inte för tjock men det går med alla val där också. Jag läser ju ALLT jag kommer över....


Livet efter digeller Independence day… Livet efter dig har jag bara läst och inte sett på bio än.

Zlatan eller Ronaldo… Zlatan, annars är jag landsförädare :-)


Sol eller 
skugga… Går åt i solen men gillar det ibland. Men skuggan är min bästa vän.


Film eller
Tv-serie…Är det en bra tvserie så kan man glo och film ser jag på med men mer sällan...


Blåbär eller hallon…Blåbär är så kladdigt. Haha


Bruce Springsteen eller Håkan Hellström… Jag gillar mer Bruce än Håkan.


Originalpocket
eller filmomslag… Originalet är ju alltid bäst.


Nytt
eller gammalt… Älska dofterna av nytt...


Slalomläsning eller en i taget… Gillar att ha många böcker på gång. Både eböcker och vanliga.

Facebook eller Instagram… Jag är mest på fb men har även instagram.


Skratta eller gråta… Älskar att skratta.


Getingareller myggor...blir man stucken så slutar myggbetten snabbare än getingen men dock är getingdrinken godare :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera här: