BokPost del 10

Det har kommit lite paket som jag missat visa upp...
 
Här fick jag ett från kära Lill Lindbäck, en av mina älsklingsförfattare! Hon skickade mig alla hennes böcker hon har skrivit. Jag har redan 2 innan plus denna fina hög som kom i 3 kuvert!
 
 
 
 
Dessa fina orangea böcker kom från kära Birgitta Bergin och är hennes 2 första böcker hon har skrivit. Ska bli så spännande att få läsa de! (Missade fota brevet de kom i här)
 
 
 
 
Den här fick jag hämta ut på Statoil av någon konstig anledning. Böckerna brukar oftast hamna i min brevlåda.
Titeln föll jag för här. Fråga mig inte varför...
 
 
 
2 böcker har även kommit från ordberoende. Den ena läser jag just nu och den andra fick jag igår.
 
 
 
Här i kom denna:
 
 
 
Del 2 av Anne-Lie Högberg som heter "Väck mig när det är över" (Den jag läser just nu)
 
 
 
 
Sist men inte minst köpte jag en bok när vi var iväg och fiskade midsommarhelgen. Låna är silver, råna är guld. Jag ÄLSKAR de där böckerna!!!
 
 
 
 
 
 
 
Puh. Högen har ökat ytterligare! MEN imorgon smäller det!!! BokLäsarSemester!!!!! Yippiiiiieeeee!!!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: