Mina eböcker - recex

Och en ursäkt. Böckerna byggs på hög men de kommer givetvis att läsas inom kort. Jag har idag roat mig med att göra lista med alla eböcker som ska läsas från förlag och författare. LOVAR, de kommer att läsas. Tålamod har inte jag men hoppas ni förläggare och författare har lite överseende! I alla fall här är en lista med 18 eböcker! Skönt att se att man har att läsa med!
 
 
 
Denna har jag lite över 100 sidor kvar av.
 
 

 
 
 
 
Snart klar med denna.
 
 
 
 
Påbörjad
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har inte glömt er. Jag är ingen snabbläsare och har en svacka för tillfället där läsningen går ännu långsammare MEN snart är det semester. Gissa vad jag gör då???
 
Stort tack till ni alla som skickar recex. De kommer att läsas!!! 
 
 
 
Kommer även att använda mig av dessa i läs-a-loten och eggets sommarläsningstävling!c
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Lena:

skriven

Ljuset vi inte ser och Den röda adressboken är helt fantastiska tycker jag.

Svar: Har inte kommit in i ljuset än fast den snart är slut. Men någon gång lossnar det väl...
CissiG

Kommentera här: