1 A ROOM OF MY OWN:

skriven

tack för smakebiten! har faktiskt aldrig läst Gabaldon, som jag förstår att många är mycket förtjusta i

2 Marie Eggimann:

skriven

Jag funderar på den, men det är några delar.

Svar: Och ganska tjocka böcker med haha men bra är de :-)
CissiG

3 Evelina:

skriven

Jag håller på med Främlingen just nu, den är riktigt bra så jag kommer nog att köpa de andra delarna också :)

4 Lena:

skriven

Tack för smakbiten. Började på Främlingen för drygt ett år sedan men avbröt den. Men vill ge den en ny chans för jag har hört så mycket bra om denna serie.

5 Eva Trillian:

skriven

En författare jag faktiskt inte läst något av - än!
Tack för smakbiten!

6 Monika:

skriven

Jag har ännu inte bestämt om jag ska fortsätta läsa den här serien eller ej.

7 Bokdamen:

skriven

Inte läst något av Gabaldon men funderat på att göra det. Tack för smakbiten!

8 astridterese:

skriven

Jeg prøvde å høre denne serien på lydbok, men det tok for lang tid. Så prøvde jeg å se TV-serien, men fikk det ikke helt til med den heller. Det er dumt, or jeg tror egentlig jeg ville likt bøkene :-9 Ha en riktig fin søndagskveld!

9 Helena, MsHisingen:

skriven

Har hört mycket bra om den här serien, men inte kommit mig för att läsa den än - så många tjocka delar att det avskräcker...

10 Lion´s Library:

skriven

Väldigt tjusigt omslag :) Tack för smakbiten.

11 Åsa:

skriven

Tack för smakbit. Omtyckt serie detta, nyfiken på att läsa första delen, men som "föregående talare" menar... böckernas omfång avskräcker. ;)

12 Lotten:

skriven

Tack för smakbiten. Har läst den första i den här serien bara...

Kommentera här: