Berör mig, förför mig - Passionerade noveller

Happ! Då har jag precis läst ut min första novellsamling någonsin. Och den var gudomligt fängslande och svår att släppa. När jag vaknade idag hade jag en påminnelse från förlaget om att de ville ha recension. (Ibland så glömmer man) och jag satte igång att läsa då, har läst hela dagen OCH blev klar nu! 
 
I den här boken är det 14 heta, sensuellt sexiga noveller. Dessutom två stycken på engelska. Jag har aldrig lyckats läsa på engelska men med novellerna funkade det!!
 
Lätt läst, bra skrivet av alla författarna som är med. 
 
VILL HA MER SÅNT!!!
 
 
 

Från bokens baksida:
Dörren slängs igen och hon rycker till av förvåning. Med två steg är han framme hos henne, lägger händerna på var sin sida av hennes käke och lyfter hennes ansikte uppåt. När hon instinktivt särar på läpparna tränger hans tunga in och hon försöker backa, men nu håller han henne hårt, trycker henne intill sig så att hon knappast får luft. Och tungan leker där inne, utforskar, smeker, öppnar hennes sinnen så att det börjar bli fuktigt mellan benen.Berör mig, förför mig innehåller fjorton passionerade noveller fyllda med fantasifull vällust. De är heta, intima och eggande fantasier där allt är tillåtet. Det är lustfylld läsning för både kvinnor och män.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BokTyp: Fysisk bok
Betyg: 5G
Språk: SVENSKA
Sidantal: 234
ISBN: 9789188147134
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: