EnSmakBitPåSöndag - Ljuset vi inte ser

Höllt på att glömma att det är en smakebit idag med. Haha så kan det gå.
 
 
 
 
 
Emellan tävlingen jag är med i helgen så läser jag lite i min ebok "Ljuset vi inte ser" av Anthony Doer. Har inte hunnit så långt smakbiten från sid 70 nånting. Men den är bra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 astridterese:

skriven

Denne boken selger vi store mengder av på bokhandelen der jeg jobber. Jeg har tenkt å lese den selv og, men har ikke hatt tid rett og slett :-) Ha en riktig fin søndagskveld!

2 Helena, MsHisingen:

skriven

Verkar olycksbådande :)

3 Bokdamen:

skriven

Den här har jag tänkt läsa framöver. Verkar bra. Tack för smakbit!

4 A ROOM OF MY OWN:

skriven

tack för smakebiten som passar väl med omslagsbilden

5 Åsa:

skriven

Den här skulle jag vilja läsa - tack för smakbit.

6 Lotten:

skriven

Tack för smakbiten. Den här gav maken högsta betyg så jag vill absolut läsa den!

7 Monika:

skriven

Den står i hyllan och väntar på sin tur :)

8 Joelinda:

skriven

En riktigt bra bok! Har du hunnit läsa klart den än?

Svar: Näpp inte än :D
CissiG

Kommentera här: