EnSmakBitPåSöndag - Gloria

Ojoj vad jobbigt det är att va sjuk och inte orka nånting. Inte ens läsa eller blogga. Man kommer juh efter så himla mycket. Men nu håller jag på att ta tag i saker och ting, må lite bättre trots en vecka sjukskrivning till. Men kul är det INTE. Men i alla fall så kommer min smakebit här!
 
 
 
 
 
 
 
Är på sidan 79 i den här boken och den är ruskigt spännande och man vill gärna veta hur det går för alla de inblandade. Men nu tycker jag ni läser denna själva.
 
 
 
 
 
 
 
1 Boklysten:

skriven

Har inte läst något av den här författaren. Tack för smakbiten!

2 Hanneles%252520bokparadis:

skriven

Intressant med teater

3 Monika:

skriven

Åsa Hellberg funderar jag på att ta med i nästa års boktolva :)

4 Sara:

skriven

Tack för smakbiten! Har inte heller läst något av Åsa Hellberg.

5 Robert%20W:

skriven

Den här jag läst. Riktigt trevlig!

6 astridterese:

skriven

Det så ut som en fin bok. Jeg håper du synes den er riktig bra! Og så håper jeg du blir frisk veldig fort. Jeg liker så godt det svenske uttrykket krya på deg :-) Så det må du gjøre <3 Ha en riktig fin søndag!

7 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten. Krya på dig!

8 Inger Johanne:

skriven

Takk for smakebiten, og god bedring :)

9 Åsa:

skriven

Tack för smakbiten! Åsa Hellbergs böcker har jag ännu inte stiftat bekantskap med.

10 Evelina:

skriven

Har läst Toscana tur och retur av henne, men inte denna. Tack för smakebiten!

11 Lena:

skriven

Har inte läst någon av Hellbergs böcker ännu. Tack för smakbiten.

12 helena:

skriven

Har läst en annan av Hellberg, men det blir nog inga fler i första taget, var inte så förtjust. Hoppas du tycker bättre om den här :)

13 Bokdamen:

skriven

Har inte läst något av Hellberg, än. Tack för smakbiten!

14 A ROOM OF MY OWN:

skriven

har intre läst något av Åsa Hellberg. tack för smakebiten

Kommentera här: