EnSmakBitPåSöndag - Tiggaren

 
 
 
Söndag och jag är sjukskriven en vecka till! Behöver verkligen det för jag har absolut noll ork. 
 
Alltså vilken bra serie om Emma Sköld!! Avdelning 73 läste jag ut en dag när jag låg på sjukan. Kunde inte sluta. Tiggaren är lika bra den! Har ca hälften kvar där....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Evelina:

skriven

Har läst några böcker av Sarenbrant, men inte just denna. Tack för smakebiten!

2 Hanneles bokparadis:

skriven

tack för smakbiten!

3 Marie%2520i%2520Skrifvarstugan:

skriven

Tack för smakbiten ! Blev sugen att läsa den.

4 Helena, MsHisingen:

skriven

Har läst en Sarenbrandt, men sen blev det inte fler. Så småningom kanske.

5 Lena:

skriven

Har bara läst Andra andningen av Sarenbrant, men jag vill läsa fler snart.

6 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten! Hoppas du får tillbaka orken snart.

7 Åsa:

skriven

Tack för smakbiten. Ännu inte läst något av Sarenbrant, men det kanske kommer. :)

8 Monika:

skriven

Ligger lite efter i den här serien, något som borde åtgärdas snart :)

Kommentera här: