EnSmakBitPåSöndag - Det svarta landet

 
 
Söndag igen. Har inte läst så mycket som jag har velat i helgen men livet kommer juh emellan ibland. Sånt är livet på en pinner.
 
I alla fall har jag påbörjat "Det svarta landet" av Ingemar E L Göransson som är en samtidsroman om vad som kan hända i Sverige 2018. Lite svårläst i början så här, är bara på sidan 23 men den är bra. Spännande och hemsk på alla sätt och vis.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 A%20ROOM%20OF%20MY%20OWN:

skriven

låter intressant, tycker jag. tack för smakebiten!

2 Evelina:

skriven

En obekant bok för mig. Tack för smakebiten!

3 Marie Eggimann:

skriven

Tack för smakebiten en bok jag inte hört talas om innan

4 SigridfraEnget:

skriven

Tack för smakbiten!

5 Åsa:

skriven

Fullständigt okänd bok för mig. Tack för smakbiten!

6 Boklysten:

skriven

Tack för smakbiten!

7 Bokdamen:

skriven

Ny bok för mig, spännande. Tack för smakbiten!

8 Helena, MsHisingen:

skriven

Vilken intressant idé, att läsa om en framtid som nästan redan är här. Ser fram emot din recension så småningom :)

9 C.R.M. Nilsson:

skriven

Okänd bok och författare för min del. Tack för smakbiten!

Kommentera här: