Höst enkät

1. Är det några speciella böcker du planerar att läsa under hösten? 
Jag ska beta av mina 2 recexhögar. Gillar inte att författarna får vänta så länge på sina recensioner.
 
 
2. September är förknippad med skolstart. vilken bok tyckte du bäst om att läsa i skolan? Och vad var dina favoritämnen? 
Jag älskade Anne på Grönkulla och sen alla de klassiska böckerna.
 
Favvoämnen: Musik (gick i musikklass) och svenska (då fick man ju läsa).
 
3. I Oktober är det Halloween, gillar du läskiga böcker och filmer och i såfall vilka? 
Ja det är mysigt att läsa skräck men inte skräckfilmer. Huga. Men en skräck som jag såg själv mitt på
dagen som jag kan rekommendera är "The conjurning". Får återkomma med titel på skräckbok annars
finns ju barnböckerna PAX som är ruskigt spännande och bra.
 
4. Vilken bok passar för mysläsning under mörka höstkvällar? 
En härlig feel-good fast jag läser precis vad som hälst under mörka som ljusa höstkvällar/dagar.
 
5. När du har krupit upp i soffan med en mysig bok, vad vill du dricka för varm dryck då?
Kaffe är bäst men te går också bra.
 
6. Har du några höstplaner du ser fram emot? 
Jobba, läsa, hålla sig frisk.
 
 
 
 
Älskar höstens härliga färger!
 
 
 
 
 
1 Evelina:

skriven

Feelgood passar alltid! :)

2 Vargnatts%20bokhylla:

skriven

Jag tror jag ska ta och titta på The Conjuring en gång till, den var verkligen bra :)

Kommentera här: