VeckoPlanering v 40

 
 
Jag hade lite läsflyt i helgen med fredagsläsningen. Läste ut sektenboken som jag misstänkte att jag skulle göra. Han att påbörja "Änglarna dansar i gryningen" och kom en skaplig bra bit i "Björnstad". Kändes jättebra så jag kommer nog fortsätta med fredagsläsningen MEN gör den svensk. 
 
Men nu är det måndag och ny vecka och vecka 40 närmare bestämt. 
 
1. Läsa klart "Björnstad".
2. Läsa klart "Änglarna dansar i gryningen".
3. Påbörja "Det svarta landet".
4. Påbörja "Vid ögonblickets slut".
 
 
Får vi se hur det funkar. Och jag är i fas på goodreadsutmaningen med antal lästa i år med så det känns jättebra! Inget stress här inte. Det ska va kul att läsa och det är så underbart härligt roligt än!!!!
 
 
 
 
 
 
Ha en härlig läsvecka mina bokvänner!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: