EnSmakBitPåSöndag - Fångad i Marbella

 
 
Då var det söndag och jag har spenderat veckan med penicillin och mycket sängliggandes. Hosta från helvetet och feber och skit. Nu mår jag bättre och ska jobba på onsdag igen. 
 
Jag läser böcker av en av mina favvo författare som heter Birgitta Bergin. Den här boken är hennes andra som hon skrev 2013. Jättespännande, fartfylld och händelserik bok.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Evelina:

skriven

Har aldrig läst något av henne, måste ta och göra det någon gång. Hennes böcker verkar så härliga!

2 A ROOM OF MY OWN:

skriven

usch så obehagligt! har inte läst något av den här författaren. tack för smakebiten!

3 Lena:

skriven

Har precis påbörjat en annan bok av samma författare. Är min första bok av henne. Tack för smakbiten. Låter lite otäckt.

4 Marie Eggimann:

skriven

Jag har läst denna, riktigt bra. Hoppas du kryar på dig.

5 Bokdamen:

skriven

Usch vad otäckt, men spännande. Jag har en annan av författarens böcker liggandes i en läshög. Den här blir jag nyfiken på. Tack för smakbiten!

6 Sara Pepparkaka:

skriven

Oj, lite urkig smakbit!

7 helena:

skriven

Gillar smakbiten. Har läst en annan bok av Bergin som var helt okej, men jag fick inte mersmak...

8 Annette:

skriven

Den låter spännande! Jag har inte läst något av henne, så tack för smakbiten så att jag upptäckte henne. Ha en fin kväll!

9 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten! Krya på dig,

10 Monika:

skriven

Birgitta Bergin känner jag ju igen, men jag har inte läst något av henne.

Kommentera här: