Helg läsning!

Jag vill göra som många andra av er bloggare. Friday reads lr vad det heter. Men jag tänkte svenska till det och skriva helg läsning. Jag är ju svensk och läser endast böcker skrivna på svenska. Men jag vill lära mig läsa på engelska. Kan engelska men får inte till det med läsningen på just engelska hur konstigt det än låter. 
 
Ska iväg på lite roligheter hos far min med mina syskon i helgen. Ser jag verkligen fram emot så det kommer väl inte bli sååå himla mycket läst i helgen. MEN är snart klar med "Sekten som återuppstod" så den ska bli klar plus att jag i alla fall ska påbörja en till fysisk bok. 
 
 
Den här är så jäkla spännande!
 
På tur i läshögen i ena bokhyllan är denna så den ska jag ta tag i när Sektenboken är utläst!
 
 
 
 
Sen kör jag eböcker också. Då är det denna som gäller
 
 
 
 
Ha en trevlig helg alla bokälskare. Ni andra med förståss!!
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Vargnatts%20bokhylla:

skriven

Björnstad är så otroligt bra :)

Kommentera här: