Veckoplanering v 36

I helgen har det inte blivit så mycket läst. Inget bra men ibland måste man få pausa lite. Nu ska jag ha tillbaka min veckoplanering igen. Den kändes bra. Den här veckan har jag 2 stycken prioböcker som jag kallar de. (Böcker som har ett visst daturm då de ska recenseras. Eller i alla fall ha lästs klart) 
 
 
Först är det "En enda risk" av Simona Ahrnstedt. Den är riktigt bra och har kommit halvvägs så jag hoppas verkligen att jag hinner färdig och nu såg jag. Recdatum imorgon! Ojoj. Håll tummarna att jag får den färdigläst.
 
 
 
Sen är det en bok till som heter "Kvinnan i klippan" av Annika Banfield. Släpps i butik 22 sept! Mycket spännande!!
 
 
 
Så det blir dessa som ska prioriteras först. Sedan får vi se vad jag ska läsa mer!
 
 
Ha en härlig ny vecka med er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: