Söndag 26 augusti

Och jag läser förnärvarande Fangirl. Jag tycker den är hur mysig som helst. 
 
 
 
 
Vargnatt skrev ju att hon ville att jag skulle börja vlogga om min läsning. Och jag vill MEN jag är så jäkla osäker. Jag har ingen lust/råd att köpa en dyr kamera för enbart vloggen. För tänk om jag inte gillar det alls? Har en bra mobilkamera som borde funka men hur ska man planera upplägg och sånt? Har ni speciallister några bra tips för mig som nybörjare?
 
I veckan ska jag läsa klart fangirl, blogga lite om månaden som gått och påbörja en ny bok. Den nästkommande bok blir Julia och Jack! Den ser jag ännu mer fram emot att läsa. 
 
Hur ser din kommande läsvecka ut???
 
 
 
1 Vargnatts bokhylla:

skriven

Mobil funkar jättebra att köra med! Upptäcker du att du tycker om det sen kan du ju börja fundera på annan kamera :).

Svar: Ja sant ju. Vad för video ska jag börja med? Bookshelf tour eller??
CissiG

Kommentera här: