Söndagsplanering

Ugglan tittar fram och påminner mig. Hihi det är söndag och tid för planering...Det gick kanon bra med förra veckans läsplanering förutom att jag fattat fel på boken "Han är min". Det är ju del 2 i en serie och jag hade ju inte läst 1an som heter "Kalla mig Amanda". Jag läser den först för är det något jag har väldigt svårt för så är det just att börja med bok 2. Det går inte alls. Så Amandaboken fick bli eboksläsning och som pappersbok valde jag Midnattssol av Frida Skybäck. 3e delen av systrarna Stiernfors. I Detboken fick jag ca 80 sidor läst ändå. Nu har jag även ett recex som ska bli klart den 5e så den boken är prio 1 den här veckan.



Trevlig första advent önskar jag alla mina läsare. Förresten hur många av er håller på med bullet journal??



1 Vargnatts bokhylla:

skriven

Trevlig första advent!

2 Hanneles bokparadis :

skriven

vet inte vad bullet journal är...?

Svar: Du gör som din egen almanacka. Kolla på bulletjournal.com
CissiG

Kommentera här: