Grattis älskling av David Hulth Wallgren

Bloggen står stilla känns det som. Men läsandet flyter på. Det är skönt att INTE ha någon lässvacka längre. Nu har jag läst böcker som jag inte ska recensera än heller så det får ni läsa om senare.
MEN grattis älskling får jag recensera. Och jag kommer att göra det med!
 
Den var jättehemsk och jättebra. Tove har verkligen kvinnlig intuition. Lider så med henne. Hon verkligen tror att hennes man Kristian har något att dölja och hon vill verkligen inte förlora sin man. Eller vill hon det? Hon träffar Nicholas som bor mitt emot och står i fönstret och ser henne. En natt när Tove inte kan sova så möter hon honom och får följa med ut på galej.
 
Tove ska fylla 35 år. Har 2 barn och en man. Som har glömt henne. Eller har han det??? 
 
Boken är jättebra och man känner igen sig i mycket om Toves tankar om mammaskapet och fru skapet och allt. Tragisk är boken på många sätt men ändå bra.
 
LÄS DEN!!
 
 
Vad ska du läsa i helgen???
 
 
 
 

Kommentera här: