Veckans helgfråga vecka 11

Har jag sett att många kör. Så när jag ändå är igång och bloggar kan jag lika gärna passa på att svara på den frågan där med. HIHI
 
Frågan lyder:
 
Vad ogillar du i böcker??
 
Oj. att texten ibland speciellt i pocketböcker alltid är så himla pyttepytte liten. Det är inte roligt för en som ser dåligt. Det kan jag reta mig på. 
 
En bonusfråga fick man också....
 
Dr Jekyll och Mr Hyde har väl alla hört talas om, förvandlas du någon gång till Mr.Hyde?
 
Hehe ja när jag har pms och mens :-) då är det inget roligt att va i närheten av mig :-)
 
 
 
 
 
 
1 Hanneles bokparadis :

skriven

jag var också jobbig pms:are

2 Ewa K:

skriven

Liten text i pocketböcker kan vara jobbig. Annars gillar jag pocket för att de är lätta att ha med sig och inte krossar näsbenet när jag somnar.

Svar: Aj på näsan med en tegelsten som tex Det 😀😀
CissiG

3 Sara Pepparkaka:

skriven

I vissa böcker kan det verkligen vara liten text!

4 A ROOM OF MY OWN:

skriven

jag tycker att pocketböckerna har blivit mycket bättre i stilen. inte alla, men många. jag gillar pocketböcker för de går ner i en vanlig handväska

5 Kajsa:

skriven

Liten text är jobbig att läsa. Hellre några sidor tjockare och större text.

6 Boklysten:

skriven

Liten text kan vara jättejobbig.

7 Åsa:

skriven

Finns verkligen pocketböcker med extremt liten text, ofta handlar det då om tegelstenar där texten går så långt in mot bokryggen så det blir rent störande. Knepigt även med fullgod syn. ;)

8 Marie%20Eggimann:

skriven

Himla glad att jag inte har pms längre.

Kommentera här: