Fortnite Battle royal, så blir du en vinnare!

Detta är ett boktips till dig som har barn som spelar just Fortnite eller till du som spelar och vill bli bättre helt enkelt. När jag såg boken tänkte jag....nu jäklar ska min son få stryk av sin mor i detta spel. Om jag nu har tålamodet Det vill säga😁😁

Antal sidor: 64
Bokförlag: Tukan
Mening någonstans i boken: Att röra sig över öppna fält är ett dåligt drag.
Tack till: Förlaget som skickade recexet.



En riktigt fin och intressant faktabok med mycket bilder och enkelt förklarat. Jag gillar denna skarpt! Berättar senare hur det går för mig att klå sonen! Hehe

5 av 5 gripar



1 Lena :

skriven

Hej! Vad tror du om boken till en 13 år gammal kille som är Fortnite spelare, men inte gillar att läsa böcker? Försöker få honom att läsa lite och tänkte att den här kanske kunde vara något?

Svar: Den skulle va perfekt!!!
CissiG

Kommentera här: