Helgfrågan vecka 47

Jag brukar alltid missa dessa helgfrågan men tänkte göra ett tappert försök att börja med de. Det är hos Mia som vi får bokrelaterat frågor varje torsdag om jag kommer ihåg rätt. 

Vad tycker du om bokpaket? Typ lavender lit

Jag älskar bokpaket. Varje år önskar jag vissa böcker av mina barn i julklapp. Förra året fick jag tex Persbrandts självbiografi och i år önskar jag mig Magnus Ugglas bok. Så gillar man de så kanske dessa böcker vore bra till julklapp till någon kanske?

Bonusfrågan handlade då om man hade några julklappstips då blev det dessa 2 jag tipsar om.



1 Lottens bokblogg:

skriven

Ja, böcker är alltid roligt. Fast just de här herrarna intresserar mig inte ;-)

Svar: Finns säkert andra böcker du önskar dig i julklapp 😁
CissiG

2 Bokdamen :

skriven

Böcker är bra presenter, men får det sällan, kanske för att jag jobbar med det.

3 Fröken Christina:

skriven

Böcker är ett farligt gift. Jag får nästan inga numera. Kul med boktips ändå.

4 Sara Pepparkaka:

skriven

Nu när du har med den så slår det mig att Ugglas bok kunde vara något som passar min man, ett bra tips där!

5 Hanneles bokparadis:

skriven

det kan bli dubbletter med bokpaket

6 Annas fotnoter:

skriven

Älskar att få böcker i julklapp! Tyvärr får jag ofta böcker som jag redan har fått som recensionsexemplar.

Svar: Åh retligt det är.
CissiG

7 Marie:

skriven

Tack för tipsen.

Kommentera här: