Söndagseftermiddag = bokplanering

Jag tänkte blåsa liv i bloggen igen. Nu jäklar ska det bli av ordentligt. Så tips på vad ni vill att jag bloggar om (bokrelaterat) tas tacksamt emot. 

Tänkte även ta tag i planeringen av läsningen lite mer oxå. Så här kommer den lille ugglan och säger ho hoo. 😁



1. Med hälsning från Båstad ska läsas klart.
2. Recexet ska läsas klart. (När jag skriver bara recexet är det en bok som inte kommit ut än som jag inte vill nämna i namn än.) 
3. Läsa 100 sidor i Det.

Det får räcka så länge. Vill inte sätta upp för mycket för då vet jag hur det blir. Kajko.

Hur gör du som bokbloggare med din läsplanering? 



1 Vargnatts bokhylla:

skriven

Jag sätter en TBR för varje månad, i den så läser jag recensionsexemplar först och sen de som är "egna" böcker :)

Kommentera här: